10 Mart 2017 Cuma

ÜRÜN DENEYİMLERİ

Biobellinda çamaşır beyazlatıcı ürünü nerelerde kullanılabilir?

Biobelinda çamaşır beyazltıcı ürünü başta beyaz çamaşırlar ve tüller olmak üzere sararmış, kararmış çaydanlıklar, sararan çay ve yemek kaşıkları, yanmış yapışmış tencereler, leke çıkarmakta, aspiratör temizliği, bulaşık makinesi deterjanına çamaşır suyu yerine kullanmak gibi aklınıza gelebilecek bir çok yerde kullanabilirsiniz.
Böylelikle sağlığınıza zarar vermeden, çamaşır suyu içermeyen oksijen bazlı bu ürünle içiniz rahat olarak gerekli yerlerin temizliğinde kullanabilirsiniz. Bu arada çamaşır suyu içermediği için renkli çamaşırlarda da kullanılabilir ve renklerini soldurmaz.
İsterseniz önce gerçekten çıkması çok zor olan yoğun oje lekelerinin nasıl çıktığını gösteren videoyu izleyelim, sonra da kullananların yaptığu yorumları okuyalım 
Beyaz çamaşır yıkamanın püf noktaları,beyaz çamaşırlar için hangi deterjan. Çamaşır yıkama teknikleri, çamaşırları beyazlatmak için,çamaşır beyazlatıcı ürünler.

Halı veya benzeri kumaşlardan oje lekeleri nasıl çıkar izle.




Şimdi Bio belinda çamaşır beyazlatıcı ürününü kullanan bazı kullanıcıların ürün hakkındaki fikirlerine bir bakalım...

Işkın: tüllerimde çok iyi sonuç aldım çok memnunum herkese tavsiye ederim.

   Yeliz: ne olursa olsun tüllerde etkili bende memnun kaldım.

   Berranur: benim tüllerim ve çamaşırlarım gayet beyazdı.
Farklı bir firmanın beyazlatıcısını kullanıyordum buhafta tüllerimi yıkadım inanamadım
Beyazlığa.çamaşırlarım deseniz ona keza...

   Cepis_84: arkadaşlar ben kullanmadım ama kayın validem kullanmış atletler sarardı diye
Atacaktım bir yıkadım sonuç muhteşem sen bana birtane daha iste dedi.
Beyaz çamaşır yıkamanın püf noktaları,beyaz çamaşırlar için hangi deterjan. Çamaşır yıkama teknikleri, çamaşırları beyazlatmak için,çamaşır beyazlatıcı ürünler.
   Elif: benim çamaşırlarıma bir kir sürüldüğünde hiç bir işlem yapmadan derhal beyazlatıcıyı hazırlayıp lekeyı bastırıyorum bir saat bekletip duruluyorum lekeden yaratı olmuyor. Geçenlerde kızım çikolatalı dondurmaya oturmuştu .
 Ve eşofmanında hiç kir kalmadı.
   Turuncu: annemin favori ürünüüü kadıncağız yıllardır istediği bembeyaz tüllere sonunda kavuştu.

   Dolunay: slm... Geçenlerde bir arkadaşım 17-18 senelik ve artık atılacak durumda olan tüllerini beyazlatıcyla yıkadı.Sonuç.:mükemmel..Böylece yeni tül masrafından kurtulduğunu anlattı.

   Kardelen:arkadaslar beyazlatıcıyı mutfağınızın mermerine de koyabilirsiniz cok güzel beyazlatıyor.Bana da bir arkadaş demişti bende denedim sonuc cok güzel.

   Hülyanur: S.A.Beyazlatıca beyazlatma mevzusunda muhteşem. Bire bir ben kullandığım için çok rahat güvence verebiliyorum.çünki,bir ürünü kullanmadan anlatmak karşıdakini hiç etkilemez ve güven veremeyiz.Beyazlatıcı son aşama etkili beyazlarda. Çamaşırlarımı astıgımda komşularım fanatik fanatik beyazlarıma bakar tek eksigi bu firmanın tanıtımını  iyi yapamamaları.
Beyaz çamaşır yıkamanın püf noktaları,beyaz çamaşırlar için hangi deterjan. Çamaşır yıkama teknikleri, çamaşırları beyazlatmak için,çamaşır beyazlatıcı ürünler.
   Meral: s.A. Bir arkadaşım perdelerini genel temizlik ,yağ kir çöz ve çamaşır beyazlatıcıyla yıkamış çok güzel olduğunu söylemişti bende denedim ve sonuç muhteşem tavsiye ederim (hemde ilk yıkamada).

   Pınar: beyazlatıcı ayrıca geç kirlenmeyi sağladığı içinde favorilerim arasında...

   Siyahtakibeyaz: beyazlatıcıyla dururken sararmıs yünlü beyaz bir kıyafeti yıkadım hemde bekletmedim bile 2 kapak sadece beyazlatıcı şimdi yeni şeklinde bembeyaz desem yeri arkadaşlar kesinlikle muhteşem bir ürün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder