10 Mart 2017 Cuma

BİOBELLİNDA KULLANCI YORUMLARI

Biobellinda bitkisel temizlik ürünleri kullanıcı yorumları

Biobellinda bitkisel temizlik ürünleri kullanıcı yorumları

Ramize:
Aspiratör temizliği nasıl yapılır diye araştırırken Biobellinda bitkisel temizlik ürünleri ile tanıştım. İyi ki de tanışmışım  Hemen bazı ürünlerin siparişini verdim. Ürünler gelir gelmez neredeyse kullanılamayacak duruma gelen aspiratörümü temizleme denemesi yaptım. Çok fazla kızartma yapan bir aileyiz. Çalıştığım için evin dip köşe temizliğine malesef çok fazla zaman ayıramıyorum. Uzun zamandır atladığım aspiratör temizliğini yaparken Biobellinda bitkisel temizlik ürünlerinin ne kadar etkili olduğunu görmek ve memnun kalırsam da kalmazsam da göstermek için resimlerini çektim.
Ama inanılmaz bir sonuç aldım. Resimde siz de görebilirsiniz. Ben bu aspiratördeki çıkmayan yağlar nasıl temizlenir sorusuna cevap olarak Biobellinda yağ kir temizleyici, Biobellinda çamaşır beyazlatıcı ürünlerini bir arada kullandım. Bir tepsinin içine kaynamış su koydum. İçine bir miktar Biobellinda 3x çamaşır beyazlatıcı ve Biobellinda yağ kir çözücü döktüm. Her yerine ulaşmasını sağlayarak azıcık bekledim. Sonra fırçayla fırçaladım ama hiç zorlanmadım. Çabucak çıktı aspiratörde oluşan çıkmayan yağ lekeleri. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Hem de sağlığınıza ellerinize zarar vermeden temizlik yapabiliyorsunuz.
Emine:
Yeni taşındığım evde eski kiracılar sararmış tuvalet taşları temizliği yapmadan evi öylece bırakmışlar. Aslında başka resimlenecek yerlerde var ama ben şimdilik sararmış tuvalet taşı nasıl temizlenir onu göstermek istedim. Biobellinda pas ve kireç çözücü ile sararan tuvalet taşı tertemiz yeni gibi oldu  
Gülçin:
Ben de sararan çaydanlığın içini nasıl temizledim onu anlatayım. Çaydanlığın içine kaynamış su koydum. Sonra Biobellinda 3x çamaşır beyazlatıcıdan yarım kapak koydum ve biraz bekledim. Sonra çaydanlığımı duruladım. Sararan çaydanlık nasıl temizlenir? Tamda anlattığım gibi  Hem de hiç uğraşmadan...
Helin:
Bizim sularımız aşırı derecede kireçli. Bu yüzden kısa sürede çaydanlıkların dibi taş bağlıyor. Kireçlenmiş, sararmış çaydanlıklardan geçtim banyodaki armatürler bile bir süre sonra kireçleniyor ve bembeyaz oluyor. Biobellinda wc banyo temizleyicisi bile kireçlenen muslukları tertemiz yapıyor. Çokta güzel bir kokusu var. Heryer ışıl ışıl oluyor. Sizin de böyle sorunlarınız kireçlenen bataryalarınızkireçlenen çaydanlıklarınız varsa wc banyo temizleyicisini kullanabilirsiniz. Çok aşırı kireçliyse Biobellinda pas kireç çözü de süper sonuç veriyor ama onun kokusu biraz ağır o yüzden dikkatli kullanın derim.
Teslime:
Arabanın koltuğuna meyve suyu dökülmüştü. Sildikçe koltuktaki meyve suyu lekesi daha da yayıldı. Ben bu araba koltuktaki meyve lekesi nasıl çıkar diye düşünürken aklıma komşumdan aldığım Biobellinda halı şampuanı geldi. Hemen işe koyuldum. Sıcak suyun içine Biobellinda halı şampuanı ve yağ kir çözücü döktüm. Arabanın koltuğundaki lekelerden eser kalmadı  
İsimsiz:
Biobellinda saç boyasını sanırım ilk deneyenlerdenim  İstediğim rengi yakaladım ve ışıl ışıl saçlara sahip oldum. Saç derimde gerçekten yanma, kaşıntı olmadı. Saçlarımın sağlığıyla oynamadan istediğim saç rengine kavuşmuş oldum. Ben çok beğendim ya siz?

İsimsiz:
Biobellinda bitkisel saç boyasını ben de denedim. İşte sonuç! 
İsimsiz:
Biobellinda üyesiyim. Biobellinda saç boyaları bitkisel olduğu ve pis bir kokusu olan amonyak içermediği için Biobellinda'nın saç boyalarını üretmesine çok sevindim. Astım olduğu için bu koku beni inanılmaz rahatsız ediyordu. Artık içimiz rahat olarak saçlarımızı boyayabiliriz  Üstelik inanılmaz bir şekilde beyazları kapatma özelliği olan boyalar bunlar. Boya yaparken de akma falan yapmıyor. Ben resim çekmedim ama çeken bir arkadaşın resmini paylaşıyoum.
İsimsiz:
Elde oluşan egzemalar da çok büyük sıkıntılar yaratıyor. Biobellinda ürünleri egzema yapmıyor. Hatta geçiriyor  
Bu resimlerdeki uygulamada Biobellinda Sweet sıvı el sabunu, Biobellinda Ayak bakım kremi ve Biobellinda süt bal özlü krem kullanılmıştır. Sonucu görüyorsunuz 

Aslı:
Biobellinda 3x çamaşır beyazlatıcı ile yanmış yapışmış tencere temizliği nasıl yapılır görelim. Biobellinda ile zahmetsiz, kolay temizlik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder