10 Mart 2017 Cuma

ÜRÜN DENEYİMLERİ

Biobellinda yağ kir çözücü ürünü nerelerde kullanılır?

Önce sağlık diyenler için Biobelinda yağ kir çözücü ürünümüz başta mutfak olmak üzere bir çok alanda kullanılabilir. Örneğin mutfak dolapları,  ocak temizliği, fırın temizliği, aspiratör temizliği, tezgah temizliği, yağlı zorlu bulaşıklarda, yağ lekesi olmuş kıyafetlerde, çok kirli halı temizliğinde (halı şampuanına ilaveten) , yağlı ve kirli yüzeylerde, gömlek kol ve yakalarında gibi alanlarda kullanılabilir. 
İsterseniz Bio belinda yağ kir çözücü ürününü de konu alan aspiratör temizliği yaparken nasıl tertemiz yaptığını göreceğimiz videoyu izleyelim sonrasında bio belinda yağ kir çözücü kullanan insanların yorumlarına bir göz atalım ne dersiniz  
Dolaplardaki yağ lekeleri,mutfak dolaplarındaki yağ lekeleri nasıl çıkar?
Beklemiş yağ lekesi nasıl çıkar,halıdaki yağ lekesi nasıl çıkar,yağ lekesi nasıl çıkar kadınlar kulübü,yıkanmış yağ lekesi nasıl çıkar,biobellinda yağ kir çözücü.

Biobelinda yağ kir çözücü ile aspiratör temizliği nasıl yapılır?




Nihle: ben nar lekesi üzerine yağ kir çöz ile birlikte genel temizlik kullandım sonuç mükemmel teşekkürler Bio bellinda. Çocuklar  yiyecek yerken üzerlerine döküyorlar o lekelerin üzerine yağ kirçöz döküyorum sonuç tabiki muhteşem. Ek olarak, içerisinde yağlı salçalı yiyecek suyu bulunan tepsiyi kızım olduğu şeklinde mutfak halımın üzerine döktü yağ kir çöz ile sildim çok yağlı olduğundan bir kaç defa yağ kir çöz döktüm tabi silme esnasında, sonuç mükemmel en çok kullandığım ve tavsiye ettiğim ürünlerden. 
Dolaplardaki yağ lekeleri,mutfak dolaplarındaki yağ lekeleri nasıl çıkar, beklemiş yağ lekesi nasıl çıkar,halıdaki yağ lekesi nasıl çıkar,yağ lekesi nasıl çıkar kadınlar kulübü. Yıkanmış yağ lekesi nasıl çıkar,biobellinda yağ kir çözücü.
      Ayşetezer: halıma ve koltuğuma oje dökülmüştü yağ kirle sildim harika sonuç aldım teşekkürler biobelinda
       nevriye: yağ kir çözücüye bayıldım 18 senelik bir oyma sehpam var temizligi çok zor oluyor bildiginiz şeklinde yağ kir çözücüyle temizledim inanamadım sanki yeni ciladan gelmiş benzer biçimde teşekkürler bio.
 
     Story: yağ-kir çözücü süperrrrr gören kimyacının aklına ve ellerine sağlık
     
     esra:leke çıkarıcı olarak yağ kir çözücüyü öneriyoruz.Sulandırarak lekenin üzerine püskürtün ve makinaya atın.Bir çok lekeyi çıkardığı için garanti edebilirim. Mutfak dolabımda,mısırözü,ayçiçek ve sızma yağların olduğu bölümde kapitoneden örtü var(ev hanımları bilir).Dikkat etmeme rağmen iyi mi olduysa zaman içinde yağlar örtünün üstüne dökülmüş.Temizlik yaparken bi baktım yağlar beze iyice işlemiş.Sulandırarak kullandığım yağ kirden bolca yağlı kapitone örtüye sıktım ve derhal makinaya attım.Sonuç,doğal ki yağdan yaratı bile yok.   Daha öncede örtüye yağ dökülürdü hemde daha az, ama örtü yinede yağlı şeklinde kalırdı hemde yağ kokardı.Yine yıkamak zorunda kalırdım.Biobellindayla tek seferde bile muhteşem temizlik daha ne olsun.  Denemeyenlere ısrarla tavsiye ediyorum.
 
     Cepis 84: benim beyaz gömleğim üzerinde bir el büyüklüğü kadar yağ leksi ve bir sürü çamur lekesi vardı bunu normal bir halde yıkadım çıkmadı ama üzerine biobelda yağ-kir çözücü sıktım 10 dakika bekleyip makinaya attım lekelerden yaratı kalmadı herkeze tavsiye ederim
 
     lale: arkadaşlar gercekden yagkir cözücücü pimapende süper deneyin
  
     cepis84: yağ kir çözücüden çok memnunum eşim hatta çalıştığı fabrikaya götürdü ve orada dokuma esnasında kumaşa bulaşan makina yağı üzerinde denedi ve sonuç mükemmel  normal ilaçları boyalı kumaşlara kullanamıyorlarmış bunu kullanmışlar rengini hiç soldurmamış
 
     esra: davlumbazda ve mutfaktaki heryerde sulandırarak sprey şişede kullanıyorum.Davlumbazın filtresini temizlerken;fırın tepsisinin içine kaynar su ve sulandırılmamış yağ kir çözücüden göz kararı döküp filtreyi içine olduğu gibi koyuyorum.5-10 dakika bekleyip duruluyorum.Yağdan yapıt kalmıyo.ürünü fazla koyunca filtrenin rengi biraz bozuluyo fakat önemli derecede değil bence
 
     zeynebp:yağ kir sökücü ile mobilyadaki tükenmez kalem lekesini bile çıkardım..1/5 oranında seyrelttiğim yağ kir çözücüyü sıktım ve kuru bezle sildim sonuç muhteşem lekeden yapıt yok ve döşemelere zarar bile vermedi ellerime vermediği şeklinde.. 
  Ocağın düğmelerini söküp temizlemiyorum artık.. Sıktığım süre zaten pislik kendilliğinden akıyor..
Ben tezgahımda kesinlikle bulunduruyorum.. Yağ kir çözücüsüz mutfağımda temizlik düşünemiyorum..Buzdolabını bile onunla temizliyorum
 
     vuslat: bence de bellinda nın en güzel ürünü sıktıgın benzer biçimde yag akıtan başka hangi ürün var,bu kadar rahat temizlik  saglayan bir üründen asla vazgeçmem artık. Zamandan,paradan, saglıktan tasarruf   harikasın bellinda
 Dolaplardaki yağ lekeleri,mutfak dolaplarındaki yağ lekeleri nasıl çıkar?
     zeynebp: ayrıca bu ürünü kıyafetlerinizde oluşan yağ lekelerinde de kullanabilirsiniz.. Tek yapmanız gereken 1/5 oranında çözdüğünüz ürünü lekeye sıkmak ve makinaya atmak isterseniz içiniz daha rahat etsin derseniz makinanıza da üründen koyun ve çalıştırın sonuç muhteşem... Denemesi bedava
  
     pınar: malum evde küçük afacanlar olunca sofra bezlerinin kirini sormayın. Bi de bekletince o kirler yapışıp kalır sonradan desen desen kirlerle yeni görünüm kazanırdı. Ama ben ne yapmış oldum hepsini bir gece yağ-kirde beklettim ve sonuç mükemmel. Hatta mükemmel ötesi çünkü sofra bezlerim yeni alınmış gibi oldu. Neler denedim ama o kirleri çıkaramamıştım hepsi çıkmış diyemem bazıları bir kaç kez daha yıkanmak isteyecek fakat bu sonuç bile onun ne kadar güzel bir ürün bulunduğunu gösterir.
 
     Zeyno: arkadaşlar halı ve koltukları biobellida yag kir sökücü ile deneyin sonuç çok güzel renklere hiçbir zarar vermiyor. Annem  yag kir çözücüyü montda denemiş (yakasındaki kirden dolayı kullanılmıyacak halde olan kaz tüyü lacivert renkli bir montda denendi) ve sonuç süper ilk alındıgı günki şeklinde tertemiz olmuş. Süpersin biobellinda yağ kir çözücü...
  
     Açelya: bir üyemiz halısı ve koltuğu çok kirli ve lekeli olduğu için halı şampuanının içersine yağ çözücüdende  ekleyip halılarını silmiş çıkan kirli suyu görcektiniz diyor. Halım ve koltuklarım pırıl pırıl oldu dedi, bilginize....
Beklemiş yağ lekesi nasıl çıkar,halıdaki yağ lekesi nasıl çıkar,yağ lekesi nasıl çıkar kadınlar kulübü,yıkanmış yağ lekesi nasıl çıkar,biobellinda yağ kir çözücü.
 
     Nisanur: dostlar pardesümdeki dondurma lekesini yağ kir le çıkardım kızımın beyaz montundaki araba yağ lekesinin üzerine yağ kir sıktım birde makina matik deterjanından döküp elimde çalkaladım makinaya attım sonuç muhteşem yenisinden daha beyaz. Beyaz giymekten korkmayın.
 
     Pınar: oğlumun beyaz tişörtü şeftali ve elma lekesi olmuştu ve ne denediysem bir türlü çıkaramamıştım. Yağ kiri hiç sulandırmadan döktüm ve 1 gün beklettim, makineyi atıp yıkadım ve sonuç harikaydı. İlk kez meyve lekelerini çıkaran bir deterjan buldum. Attığım tişörtlere yazık oldu. Teşkkürler bio bellinda..
 
     Nurbennu:arkadaşlar tüllerinizi yıkarken yarım kapak yağ kirçöz katarsanız süper oluyor
   
     karanfil: gömlek yakalarına makinaya atmadan sıkıyorum üzerindeki leke tamamen yok oluyor tavsiye ederim
   
     şive:dostlar özellikle duvar temizliğinde peteklerin üst kısmında oluşan is lekelerini temizlerken 1/3 oranında sulandırılmış yağ sökücüyü aparatla duvara sıkıp 10 dakika beklemeye alın orada isten eser kalmadığını görmüş olacaksınız.Ek olarak baca deliğinden akan kuruluş lekelerine 1/1 oranında sulandırılmış yağ sökücü sıkın ve paklayın badanın altından aslaKusma yapmayacaktır.Badananızı yaparken farklı boyalar kullanamanıza gerek kalmayacak
rahat gelsin
  selam ve dua ile
Beklemiş yağ lekesi nasıl çıkar,halıdaki yağ lekesi nasıl çıkar,yağ lekesi nasıl çıkar kadınlar kulübü,yıkanmış yağ lekesi nasıl çıkar,biobellinda yağ kir çözücü.  dolaplardaki yağ lekeleri,mutfak dolaplarındaki yağ lekeleri nasıl çıkar?

  
     mavera: arkadaşlar evsahibimin tenceresi tamamen yanmıştı ocakta,tencerenin içi hertarafı simsiyahtı,derhal kendi yağçözümü götürdüm tencerenin hertarafına püskürttüm,içine birazcık sıcak suyla kısık ateşte ocakta biraz beklettik...Sonuç mükemmeldi...Tencere çok uğraştırmadan ışıl ışıl oldu,evsahibim heryerde konu alıyor şimdi
  
     yazgül:: slm arkadaşlar.Ben yağ-kiri önce fırınıma sıktım fırınımı düşük ısıda çalıştırdım ve sonra süngerin kalın kısmıyla sldim.Sonuç mu?Harika ötesi yaaa.Hakkaten.Benim 2.Kutumda bitmek üzere.Aslına bakarsanız sipraiş verdigim ürünleri ben kullanıyom ve çok memnunum.Ek olarak makinaya kolaylıkla dökebilirsiniz tüldeki düğmelerin oldugu kısımlarda çok harika sonuç veriyo bence.Teşekkürler biocum.
    
     Sezen: perises bende senin şeklinde yahudilerin olan temizlik ürünlerini evimizde fazlasıyla bulunduruyorduk. Artık biobellinda var birebir türk ürünü ve bitkisel .Teşekküreler biobellinda.
    
    
     Pınar: yağ-kir  marketlerde satılan öteki yağ çözlerle aynı değil. Şu bakımdan değil bunu eldivensiz olarak gayet rahat kullanabiliyorsunuz ve bence kokusu o denli da ağır değil. Piyasadakiler çok daha kötü kokuyor ve esasen onları kullanırken benim cildime çok hasar veriyorlardı...önce bir kaşıntı tutar sonrada kırmızı lekeler çıkardı..Fakat bizim yağ kir süper..Hem eldivensiz kullanbiliyorum aynı zamanda heryerde rahatça ve güzel neticelar alabiliyorum...özellikle fayans arasındaki kirleri derhal yok ediyor ve eviniz yeni dekorasyondan çıkmış gibi pırıl pırıl oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder