10 Mart 2017 Cuma

BİOBELLİNDA

Üye olmak için aşağıdaki paketlerden birini tercih edebilir ve dilerseniz ödemesini 1 ay sonra yapabilirsiniz.

Ekstra üyelik ücreti yoktur! Sadece siparişini verdiğiniz ürünlerin parasını ödersiniz, o da 1 ay sonra ödeme avantajınız var. Üstelik daha ilk siparişinizden itibaren %35 daha ucuz almış olursunuz. Malum herkesin ihtiyacı olan ürünler. Hem de sağlığa zarar vermeyen doğal ürünler. 

Biobellinda şirketinin network marketing sistemi oluşumuyla bu ürünleri çevrenize tavsiye ederek %35-%50 oranlarında satış karı elde edebilir, dilerseniz sizin gibi para kazanmak isteyen dostlarınızı üye yaparak bir ekip oluşturabilir ve ekibinizin satışlarından da şirketin size yapacağı ekstra primler kazanabilirsiniz. Ve sürekli yapılan üyelere özel çeşitli kampanyalardan yararlanabilirsiniz.
Gördüğünüz gibi hem sağlıklı, kaliteli ve ekonomik ürünler kullanırken hem de aynı zamanda şirket size ek iş imkanı da tanımaktadır. Bu şekilde kazanç sağlamak veya ürünlerinizi %35 daha ucuz almak için şirketin üyesi olmanız gerekmektedir.
Bu size herhangi bir düzenli sipariş zorunluluğu, üye yapma zorunluluğu vesaire.. gibi mecburiyetler getirmez. Tamamen özgür hareket eder, dilerseniz bu saydıklarımızı yaparak para kazanabilir, dilerseniz sadece ihtiyacınız olduğu zaman kendi ürünlerinizin siparişini vererek daha ucuz alma imkanına sahip olabilirsiniz.
Üstelik tüm siparişlerinizin ödemesini ürünler elinize geçip satışınızı yaptıktan veya kullandıktan sonra yapabilirsiniz. Yani şirket size 1 ay kadar ödemenizi rahat yapabilmeniz için zaman tanır.
Biobellinda ürünlerinin tamamen doğal bitki özlerinden üretildiğini, konsantre yani sulandırılarak kullanıldığı için çok ekonomik olduğunu, anti statik yapısı ile yüzeylerin üzerini şeffaf bir tabakayla kaplayarak tozlanmayı ve kirlenmeyi geciktirerek zamanınızı size bıraktığını, doğaya zarar vermediğini ve kanserojen maddeler içermediğini de zaten duymuşsunuzdur ama bir de biz hatırlatmış olalım 🙂
Ha bir de hayvanlar üzerinde asla test edilmeyen ve Türkiye üretimli yerli sermaye ürünler olduğunu da unutmayalım. Aslında anlatacak çok şey var ama bu kadarı yeterlidir sanırım. Gerisini de siz kullandıkça tecrübe edersiniz 😉

Biobellinda’ya üye olmak için sizin hangi sebepleriniz var?

  • Biobellinda’ya üye olmak istiyorum çünkü, ben de para kazanmak istiyorum.
  • Biobellinda’ya üye olmak istiyorum çünkü, kendi ihtiyaçlarım için neden daha fazla ödeyeyim, ben de %35 indirimli almak istiyorum.
  • Biobellinda’ya üye olmak istiyorum çünkü, hergün hediye ürün kampanyaları, zaman zaman gezi, tatil kampanyalarından yararlanmak istiyorum.
  • Biobellinda’ya üye olmak istiyorum çünkü, sağlığıma zarar vermeyen, kanserojen madde içermeyen ürünler kullanmak istiyorum.
  • Biobellinda’ya üye olmak istiyorum çünkü, daha rahat bir yaşam arzuluyorum.
  • Biobellinda’ya üye olmak istiyorum çünkü, ……….. istediğiniz kadar uzatabilirsiniz, hayaller sınırsızdır ve Biobellinda dürüst, ödemesini gününde yapan, network geçmişi 10 yıla dayanan güvenilirliği ile hayallerinizin gerçekleşmesi için sıfır risk ile kocaman bir kapı aralamıştır.
  • Biobellinda’ya üye olmak istiyorum çünkü, yüzbinlerce kullanıcı ve üyesi var, ve bu kadar insan yanılıyor olamaz!
Sizin Biobellinda’ya üye olmak için hangi sebepleriniz var?
Üye olup para kazanmak isteyenleri hangi avantajlar bekliyor?
Biobellinda yenilenen kazanç planıyla artık çok daha fazla kazandırıyor. Yapmanız gereken sadece üyelik paketlerinden birini seçmeniz. Üstelik hepsini de zaten üyeymiş gibi indirimli alarak kayıt olabileceksiniz.
  • Ürünlerinizi %35 indirimli alabilirsiniz.
  • Satışınızdan minumum %35 kar eder, para kazanırsınız.
  • Bu sistemi ve bu güzel ürünleri tavsiye edip her üye kaydettiğinizde %7 ekstra gelişim primi kazanırsınız.
  • Üyelerinizin verdiği siparişlerden ekibinizin sipariş cirosuna göre %3 ile %24 arasında performans primleri kazanırsınız.
  • Hergün var olan ekstra indirimli ürün veya hediye ürün kampanyalarından ekstra kazanç sağlarsınız.
  • %3 Prim seviyesine ulaşan her üyeye 5 adet ücretsiz üye kaydetme imkanı tanınır.
  • 6 Ay boyunca aktif olmamış üyeleriniz bu süre sonrasında sipariş vererek aktif olmak isterlerse onlar için verdiğiniz siparişlerinden %3 gelişim primi kazanırsınız.

Üstelik Business üyelere ortalama 30 TL civarında  ekstra hediye ürün!

Gördüğünüz gibi para kazanmanız için bir çok imkan sunulmuş durumda. Riskiniz HİÇ YOK!

Biraz emek verirseniz kazanırsınız. Vermezseniz belki kazanamazsınız ama kaybedeceğiniz hiçbir şey yoktur. Bu yüzden sıfır risk diyoruz 🙂 Nasıl? Denemeye değer değil mi?


Ama bence kendi ihtiyaçlarınızı daha ucuza almak için değil de para kazanmak için kayıt oluyorsanız denemek için değil, başaracağınıza inanarak başarmak için kayıt olun. Kendi ihtiyaçlarını %35 almanın yanısıra aynı zamanda para da kazanmak istiyorum diyorsanız Aşağıdaki videoyu izleyerek fikir sahibi olabilirsiniz. İnanmak başarmanın yarısıdır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder